Друк
Категорія: Поради експерта
Перегляди: 772

 

Основні критерії вибору перетворювача частоти Hyundai

1.Номінальний струм електродвигуна і його потужність.
Багато скажуть, навіщо потрібен струм, якщо є потужність двигуна. Якщо потужність двигуна менше або дорівнює потужності перетворювача частоти можна сміливо брати. Це невірно. Справа в тому, що на шильдику електродвигуна дійсно вказані такі параметри як Uн-номінальна напруга, на яке розрахований двигун, Ін-номінальний струм, який споживає двигун при роботі на номінальне навантаження, Рн-номінальна потужність, сosф, ККД електродвигуна, номінальні оберти, робочу частоту та інші. Так ось Рн це номінальна механічна потужність електродвигуна, яку він здатний розвинути, а не споживана електрична. Активна електрична потужність, споживана з мережі буде дорівнює Uн*Ін*√3*cosф або в перерахунку з механічної потужності Рн/ККД(тобто споживана з мережі активна потужність буде завжди більше ніж механічна потужність на валу двигуна). Як правило для електродвигунів з однаковою Рн із зменшенням номінальних обертів Ін збільшуватиметься. Номінальний струм Ін також буде залежати від параметрів cosф і ККД двигуна. Хоча виробники перетворювачів частоти враховують ці нюанси і як правило вибір перетворювача частоти за потужністю (за умови, що номінальна синхронна швидкість не менше 1500 об/хв) підходить для насосів, вентиляторів та іншого навантаження (це також пов'язано з тим, що при проектуванні закладається запас по потужності + дискретність ряду потужностей двигунів) тим не менше, потрібно перевірити по струму, а саме: номінальний струм перетворювача частоти повинен бути більше номінального струму двигуна. Інпч> Інд.

2. Перевантажувальна здатність перетворювача частоти .
Даний параметр завжди описаний у документації до перетворювачів частоти. Перевантажувальна здатність, як правило, дається в % за 1 хвилину. Інпч - це номінальний тривалий струм, який може видавати перетворювач частоти. Але крім цього він може давати короткочасно струм більше номіналу. Це потрібно при розгоні електродвигунів при номінальному навантаженні. В характеристиках до перетворювачів частоти завжди йде такий параметр Імах 60с - максимальний видається перетворювачем частоти струм у плині 60 секунд (1 хвилини). Так ось перевантажувальна здатність в % дорівнює Імах 60с /Інпч. При виборі перетворювача частоти необхідно враховувати наступні значення перевантажувальної здібності:
Насоси, вентилятори -120 - 150%.
Інші механізми, механізми загальнопромислового призначення, - 120%.
Важкі механізми, підйомники, ліфти - 150-200%.

3. Напруга живлення і вихідна напруга перетворювача частоти.
На території України переважає 2 види напруги мережі 1ф-220В та 380В 3ф. Тому і поставляються перетворювачі частоти мають наступні характеристики по живлячої і вихідній напрузі:
А) 1ф 220В/3ф 220В - на вхід перетворювача частоти подається 1 фаза 220В на виході знімається 3 фази 220В (для трифазних двигунів які на зірці працюють на 380В а на трикутнику-220В) серія SF
Б) 380В 3ф/380В 3ф - на вхід перетворювача частоти подається 3 фази 380В, а на виході знімається 3 фази 380В) серія HF
В)3-фази 200~240В (±10%) 50/60 Гц, номінальна вхідна напруга . 3-фази 200~240В - номінальна вихідна напруга. Серія LF (призначена не для території України)

4.Тип навантаження.
Для коректного підбору ПЧ потрібно так само розуміння в якому процесі буде використовуватися частотники. Якщо це вентиляція та насосне обладнання - тоді підходить серія N700E (легка навантаження), якщо це горизонтальні переміщення, верстати , конвеєри, компресора (для них існує особливий підбір) підходить серія N700E (стандартне навантаження). В разі вертикальних переміщень, важких навантажень - використовується серія N700.

5. Інші характеристики.
Крім вищезазначених характеристик є ще багато інших, але це вже, як правило, для більш специфічних застосувань. Наприклад, такі:
-Наявність можливості підключення до промислової мережі ( протокол PROFIBUS); не забуваємо, що за замовчуванням використовується протокол MODBUS.
-Винос панелі управління на відстань;
-Можливість підключення до ПК і управління з нього;
-Можливість створення резервної копії всіх параметрів перетворювача частоти;
-Можливість підключення гальмівного резистора, блоків гальмування (від 22квт)
-Кількість і тип входів-виходів;
-Підключення мережевого або моторного дроселя, фільтра радіоперешкод.
-Энкодерная плата для точного позиціонування вала двигуна.
Всі ці моменти обов'язково прописані в документації на перетворювач частоти Hyundai.

Стаття з сайту : hyundai-inverter.com.ua 

032032032